martes, 3 de diciembre de 2019

ABENDUAK 3, AZTEARTEA. Eskerrak Jauna


Jesus, batzuetan beldur diot bakarrik egoteari, 
isilik egoteari, 
nire barrura begiratzeari.
Ez naiz gauza handirik.
Badakizu hori, ongi ezagutzen nauzu eta...

 Eskerrak eman nahi dizkizut
ezagutzen eta maite nauzulako, z
ure adiskideetakoa naizelako.
 Ongi ezagutu nahi zaitut neuk ere, 
nire ondoan sumatu,
nire izenez nola deitzen nauzun entzun. 
Askotan nabil zutaz ahazturik,
baina badakit zain zauzkadala.
Sarritan ez naiz zutaz gogoratzen, 

baina bat-batean, 
zure ahotsa entzun eta nire alboan aurkitzen zaitut.
 Erakutsidazu nolakoa zaren, 
Jesus, hobeto ezagutu zaitzadan.
Eskerrik asko
zuk ezagutzen nauzulako eta maitatzen. 

Eskerrik asko
nik zu ezagutzeko ematen didazun aukeragatik.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

WEDNESDAY, MARCH 17. SAINT PATRIK DAY

THE NAME OF THE FATHER, AND THE SON, AND THE HOLY SPIRIT, AMEN VENERABLE MARY WARD, PRAY FOR US